02 03 04 ODILES BLOG: 'Dagens ærlige gerning...' 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 'Dagens ærlige gerning...' 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

tirsdag den 15. maj 2012

'Dagens ærlige gerning...'

Skulle egentlig.
Have lavet noget. I dag.
Som at det var.
Der forsvandt.

Ikke af min hukommelse. Kun fra lysten.
Og kræfterne.
Modet? Ja, måske.
Nu du sir
det.

Det er derfor jeg. Nu.
Ønsker mig at det også forsvinder.
Fra min pligt. Følelse.
Og samvittighed.

Så sker det. At jeg kigger
ud.
Solen har sine egen ting
kørende. Så smukt.
Den kalder på mit smil. Det har jeg ikke glemt hvor er.
Bliver varm.
Maven fyldes op af solens
stråler.

Der er så meget man skal. Bør.
Si´r man.
Jeg er ikke man. Derfor øver jeg mig
i.
At lade være med at lystre
når der siges
man.

Livet er smukt.
Forunderligt. Forsigtigt. Favnfuldt.
Stormende. Sørgende. Sanseligt.
Fabelagtigt.
Uforudsigeligt.

Lad ingen fortælle dig de har
din sandhed.
På flaske. På køl. Til salg.

Du er dit liv.
Dit liv er dig.
Ingen andre kan leve for dig.
Slet ikke
dit liv.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start