02 03 04 ODILES BLOG: Drømme(be)tydning 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Drømme(be)tydning 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

torsdag den 24. maj 2012

Drømme(be)tydning

Jeg har altid haft de vildeste levende drømme.
Engang kunne jeg mærke mareridt som var det lyslevende mennesker,
der behandlede mig i helvedes ild.

Det er heldigvis år siden jeg har haft den slags mareridt.
Men de lærte mig, at tage mig af deres betydning. At tolke dem. Møde dem. Og lære af dem.

Som i alt i livet, er der lære både i mørket og i lyset.



I nat drømte jeg igen om min egen død.
Modsat mareridtene dengang, var drømmen ingenlunde forfærdelig.
Eller grufuld. Sort eller haunted.
Jeg mødte min forestående død med ro. Ingen glæde.
Blot accept.
Af døden vokser livet frem.

Jeg ved derfor, at drømmen i nat
vil få stor betydning for mine fremtidige dage.
Der skal ske en forandring. Noget er på tide jeg gør,
hvis ikke jeg vil gå ind i min egen død.

Som altid skal ekstremerne fortælle mig
nu er det nu!
Heldigvis er drømmen ekstrem nok for mig denne gang.
Så livet skal lægges om.
Endnu engang.

Og selvom det ikke er let, betyder det ingenlunde at det er tungt.
Det er bare. Og det er en gave.

Lad drømmene være en gave,
om de kommer om natten eller om dagen.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start