02 03 04 ODILES BLOG: Sex sælger, Odile. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Sex sælger, Odile. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 30. maj 2012

Sex sælger, Odile.




Jeg ønsker mig en god fortælling.
Fra dig.
Fra nogen.













Ikke fordi jeg er trist. Nede. Warn out.

Men bare fordi, jeg nægter at tro på, at det er ved at rakke andre ned. Smøle den ind i bitter sovs. Pakke det hele ind i sjove, men grove ord, at vi kan samles i en blog.

Jeg nægter ligeledes at tro på, at bloggen skal omhandle sex.
Vise nøgne kvinder. Bryster og baller i kniplinger.

Jeg hørte/læste engang, at Susanne Møller (forkvinde for SIO, prostitueret og varm fortaler for prostitution er som at handle og sælge i Netto); at hendes blog var mere populær end daværende statsminister Anders Foghs!

Sex sælger, Odile. Ja, da. Men der må da være mere i verden. I mennesket. I os. End sex?

Som at der må være mere i os, end at elske (at hade for nogen) Bethany Bitterfissens blog.
Som nu er den vistnok/eller en af de mest sete/læste/besøgte blogs i DK.

Fornemmer vi en vis misundelse, Odile?
Hm. Det ville være det først liggende bud. Jantelovens tankemønster ligger dybt implanteret i os.
Det ville også være det mest ubehagelige at sige ja til.
How ever, ville det heller ikke være sandt.

For jeg har det her stærkt følte ønske om, at bryde koden!
Den kode der åbner dørene ind til kærligheden. Det levende i os.
Dér hvor folk læser blogs & fx. spreder glæden, kærligheden. Skønheden. Spiritualiteten. Indsigten. Livet.
Bidrage til. Deltage i. En bevægelse der handler om mere end blot sex og nedrig sladder.

Det er ikke fordi jeg er frelst. Bedre end. Snobbet. Elitær.
Jeg vil bare have mere, end det primitive del af mennesket kan hoste op med.
Dyrke lyset og sprede det. Modtage og give.

Måske er jeg blot for utålmodig.
Måske er tiden endnu ikke inde.
Tænker bare, mens jeg/vi (?) venter  - har du så en fed fortælling at dele?

Tak!

PS. Jeg vil ikke skrive om min tilstand i dag. Den er blot meget easy going.
Bassinet i går har lagt mig ned i dag.

Og da jeg frygter lidt, at blive misforstået. At fordi min fysik er nede, at jeg så også er det psykisk.
Jeg oplever at fordi folk forestiller sig at 'man' må være nede, når man syg som jeg, så er jeg det også. Der er bare det, at jeg er anderledes end 'man'!
Min kamp for at komme tilbage og lære at gå, har så meget gyldent lys i sig.
Og når jeg ikke evner at formulere dette, så det mærkes hos dig, kære bloglæser, så vil jeg hellere høre en god fortælling i dag. Og så kommer jeg igen senere, med min fortælling!

PSS.
Du kan sagtens lave en kommentar! (Mange skriver på fb, at de ikke kan kommentere her!)
Opret en Googlekonto. Det tager et lille øjeblik. Og bingo! Du kan bruge den til at kommentere blot. Intet andet.



Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start