02 03 04 ODILES BLOG: Ingen kan forhindre min frihed! 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Ingen kan forhindre min frihed! 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

torsdag den 28. juni 2012

Ingen kan forhindre min frihed!

Når de si´r,
at jeg ikke skal regne
med
at blive som rask som før.


Så svarer jeg, at
jeg ser mig selv på mine høje Louboutin´er.
Jeg ser mig selv som den jeg var før.
Bare klogere.
Stærkere.



Når de så si´r,
'at det er da også et godt billede at have
Det skader da
ikke.
Men du må også forholde dig
til realiteterne!'

Så ved jeg godt, deres realiteter
på ingen måde
også er mine.

For
hvad de intet ved om,
er ingenlunde min begrænsning.
Hvad de mangler at tro,
er ingenlunde mit udgangspunkt.
Hvad de fokuserer på,
er ingenlunde hvad jeg ser.




Etiketter: , ,

2 kommentarer:

  • Klokken 28. juni 2012 kl. 21.09 , Blogger Tordenro sagde ...

    .
    .♥¨´`'*°♪.
    (.•*ॐ*•..`*•.¸_¸ . ♫♥*Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
    `♥♪♫-´Jeg er på dit hold Odile og tror på dig!*ॐ♥ -Har jo set du har gjort det før!!

     
  • Klokken 29. juni 2012 kl. 07.45 , Blogger odile sagde ...

    TAK!!
    For jeg har brug for opbakning!
    Jeg ved også jeg kan - uanset.
    Også selvom jeg blir knock-out´et fra tid til anden i processen. Det betyder ingenlunde jeg er ude af kampen.

    Love,
    O

     

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start