02 03 04 ODILES BLOG: Livets lethed uden popsmarte fix it! slogans. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Livets lethed uden popsmarte fix it! slogans. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

søndag den 26. august 2012

Livets lethed uden popsmarte fix it! slogans.

Sidder her i sommerhuset. Lader mig lune ved det sidste strejf af vor danske sommer.
Jeg tager imod
For jeg begynder at mærke, hvordan livet handler om at tage imod.
Tillade at drømmene strømmer ud i fysisk form. Tillader at livet bliver præcist alt det smukke, jeg fortjener.

Sådan er det for mig. For dig. For os alle.
Vi skaber vor eget liv, vi skaber vor egne tanker.
Vi kan tillade alt det gode som vor virkelighed.

Præcist som vi kan gøre det modsatte.
Det er dit valg, mit valg.
Du skal blot gøre dig bevidst, at det er et valg!



Jeg er et sted i mit liv, hvor den almindelige reaktion kalder på frygt, utryghed. Håbløshed.

Men sådan kan man ikke leve. Og jeg ønsker i den grad at leve!;)
Og leve sådan levende. Sprudlende. Glædesfyldt. Trygt. Rigt.

Ikke blot overleve som en skygge af en tidligere identitet.

Derfor tillader jeg at tænke tanker jeg aldrig før har tænkt.
For at blive mig selv. I hånd med mit sande væsen. I kærlighed til den jeg er.
I glæde over at alt er muligt.

'Spring ud! Og nettet vil blive spændt ud.'

Alt hvad jeg har videregivet i mit professionelle virke, har været rodfæstet dybt i min autencitet.
Jeg har gået vejen selv. Overlevet det umulige og levet i successen efter.

Nu står jeg her. Og lige så autentisk levende. I proces.
I min stærke spiritualitet som ingenlunde udelukkende er baseret på teori.
Som er i sprudlende udvikling.
Med mine hæmmede lemmer, åbnes mit syn endnu kraftigere.
Og jeg berører dimensioner, der villigt smiler mig i møde.
Min hverdag bliver mere og mere spirituel i al dens enkelthed.

Jeg har ingen popsmarte løsninger at sælge dig.
Ingen fix som lover dig, du bliver rig og smuk på en weekend eller to.

Jeg har blot den lære, jeg selv lever.

Men den er godt nok også smuk!;)
Og glad! Ren, ærlig og dybt forankret i et fysisk levet liv.
Og et ønske om en lysende fremtid.

Tillad dit liv at lyse.
Tillad dig selv at være dit livs lys.
Tillad glæden. Kærligheden.
Tillad.
Alt sker i din tanke.
Først!










0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start