02 03 04 ODILES BLOG: Altså, jeg g.å.r. ikke med hat - jeg mere så´en sidder.. Eller.. 05 13 14 15 16 17 18
19

This page has moved to a new address.

20

21 22 23 Altså, jeg g.å.r. ikke med hat - jeg mere så´en sidder.. Eller.. 24 25

26
27

ODILES BLOG

Liv. Spiritualitet. Forandringer. Indtryk. Glæde. Familie. Kærlighed. Træning. Bøger. Kunst. Dilemma. Ærlighed. Kamp. Håb. Viden. Udtryk. Frihed. Autencitet. Nærvær.

onsdag den 24. juli 2013

Altså, jeg g.å.r. ikke med hat - jeg mere så´en sidder.. Eller..

Jeg har hele vinter & forår, siddet og kigget surmulende i modemagazines, på alle de skønne bredskyggede filthatte, der ligger sig i flagrende dybe bølger ned over ansigtet. Og under skyggen, har modellen et par smukke, store ekstravagante 70´er solbriller.
Jeg har surmulet for de fås alle steder i de vanlige sorte eller brune eller grå farver.
Suk. Aldrig i rød!

Til i går!





Jeg fandt den i går! Min Røde Valmue! I en dejlig lokal genbrugs her ude på landet, hvor jeg faktisk ikke tror de bruger ord som 'trendy'...

Det er sådan en hat, som vil få visse folk til at sige;
- Det er jo en Suzanne Brøgger!
(Underforstået at jeg ikke er Suzanne Brøgger... Og de visse folk ku´ godt være min mand...)

Det er sådan en hat, jeg ikke ville have tøvet eet sekund med at gå med, da jeg var yngre.

Ved ikke om modet er falmet med tidens tand. Eller om jeg stadig har bid. (For jeg går i hvert fald ikke til bidet...)


Men ved jeg ikke kan gå med hat længere. Men kan sidde med hat. Rulle med hat. Krykke med hat.

Nå ja, det er da det! Nu ved jeg hvad jeg skal med min Røde Valmue!
Jeg skal være Krukket på Krykker

Vi får se!
(Måske.....)









Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start